داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

هر چه پیش آید ما را خوش آید .

لغزش نسیم بر شکوفه های نو رس

تابش شعشه آفتاب بر شادی ابرهای سفید در آسمان آبی

نم نم ک باران

سور و سات بنفشه

ماهی سرخ در آبگینه ها

شلوغی کوچه ها و خیابان ها...

یک آن سکوت ...

کوچه های خالی و خیابان های بی ماشین ..

بوم بوم

آغاز سال 1389 هجری شمسی

لبخند، بوسه، عیدی، دید و بازدید ...

و دفترکی سفید و نو در پیش روی ما

هر ورق ش داستانکی هست که نوشته خواهد شد در این دفتر نو به دستان شما

آرزو می کنم که شنوندگان داستانک های جدید شما در سال در پیش رو با لبخندی بر لب ...

آفرین گویان شما را بستایند با یاد نیک ..

سالی پر از هر چه که شما را شاید و بر شما پاید آرزو کننان، آرزو می کنم

هر چه پیش آید ما را خوش آید .


آخرین ساعت های سال 88

حمید محمودزاده

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ق.ظ

سلام
سایت خیلی زیبا و جالبی دارید من مدتهاست که این سایت رو دنبال می کنم ولی تا حالا کوتاهی کردم و یه تشکر و خسته نباشی کوچولو نگفتم...
با عرض پوزش واقعا متشکرم و خسته نباشید

جوجه تیغی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

بهار بهترین بهانه برای آغازٍ٫وآغازبهترین بهانه برای زیستن.نوروز مبارک

[ بدون نام ] دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

عید شما مبارک ...
سال نو لباس نو فکر نو داستانک نو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

عید همگی مبارک با ارزوی سالی پر از شادی

هستی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ق.ظ

سلام عیدتون مبارک.
آرزوی سال خیلی خوب و خوشگلی دارم واسه همه ی دوستای خوبم از جمله شما.
بهار مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد