داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

از فرصت ها استفاده کنید!

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد
وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم
سپس دزد اسلحه را....

به سمت شقیقه مرد گرفت و اورا در جا کشت
او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد : نه قربان. من ندیدم اما همسرم دید

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://adlin.blogsky.com

با سلام
دوست عزیز در صورت تمایل منو با عنوان « سوالات کارشناسی ارشد » لینک کن و بهم اطلاع بده
موفق باشی

تبنا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

نتیجه:مردها ناکردن

[ بدون نام ] شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

زنه هم احتمالا ادای کورها رو در اورده گفته: داشتی می گفتی چی میبینی؟

میلاد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام سایت خیلی خوبی دارید ممنون از داستانای قشنگی که می ذارید

سارا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

هر چی این خانوما خانومی به خرج می دند از فرصتها استفاده نمی کنند این آقایون....
زندگی همینه دیگه بکش تا کشته نشی:)

مریم یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://alone-flower.blogfa.com

سلام.من بعد از چند دقیقه گشت در سایت تون به دنیای مجازی دوباره علاقه پیدا کردم..سایت بســـــــــــــیار مفیدی دارین..من که از وبلاگ نویسی دست کشیده بودم دوباره امیدوار شدم.موفق باشین

SABII یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://Sabii.blogfa.com

salam
aval ozr khahi mikonam babate fingilishi neveshtanam chon keyboardam farsi nadare
dovvom weblog ya site besyar jalebi dari
dust daram be webloge man ham sar bezani
omidvaram khoshet biad va betooni estefade koni azash. dar zemn nazar yadet nare
va inke dust daram ba ham tabadole link konim.agar khasti khabaram kon
ba tashakor

هستی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

بازم به نفع آقایون!!!
آقا حمید حسابش دستمونه ها!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد