داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

مدیر

مردی به یک مغازه فروش حیوانات رفت و درخواست یک طوطی کرد. صاحب فروشگاه به سه طوطی خوش چهره اشاره کرد و گفت: «طوطی سمت چپ ۵۰۰ دلار است.»

مشتری: «چرا این طوطی اینقدر گران است؟»

صاحب فروشگاه: «این طوطی توانایی انجام تحقیقات علمی و فنی را دارد.»

مشتری: ....

«قیمت طوطی وسطی چقدر است؟‌

صاحب فروشگاه: طوطی وسطی ۱۰۰۰ دلار است. برای اینکه این طوطی توانایی نوشتن مقاله ای که در هر مسابقه ای پیروز شود را دارد.»

و سرانجام مشتری از طوطی سوم پرسید و صاحب فروشگاه گفت: «‌ ۴۰۰۰ دلار.»  مشتری: «این طوطی چه کاری می تواند انجام دهد؟»

صاحب فروشگاه جواب داد:‌ «صادقانه بگویم من چیز خاصی از این طوطی ندیدم ولی دو طوطی دیگر او را مدیر صدا می زنند.»


با عرض شرمندگی این داستان تکراری بود، یک داستانک دیگر:


کارمندی به دفتر رئیس خود می‌رود و می‌گوید: «معنی این چیست؟ شما 200 دلار کمتر از چیزی که توافق کرده بودیم به من پرداخت کردید.»

رئیس پاسخ می دهد: «خودم می‌دانم، اما ماه گذشته که 200 دلار بیشتر به تو پرداخت کردم هیچ شکایتی نکردی.»

کارمند با حاضر جوابی پاسخ می دهد: «درسته، من معمولا از اشتباه های موردی می گذرم اما وقتی تکرار می شود وظیفه خود می دانم به شما گزارش کنم.»


نظرات 9 + ارسال نظر
Oghabe shargh یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.oghabeshargh.blogfa.com

مثل همیشه عالی

آلندرو یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

چرا بعضی از داستان هاتون تکراریه ؟ همین داستان رو چند وقت پیش با اسم مدیر ارشد یا همچین چیزایی گذاشته بودین ...

هستی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

عجب آدم پرروویی!
سپاس

مهیار دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

اون اولی با اینکه تکراری بود بهتر بود

زهرا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

شما همیشه معرکه مینویسی حیف من دیر به وبتون رسیدم

باشگاه جوانان مهر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.jamedadi-mehr

سلام دوست نویسنده
در فضای مجازی نت یک مسابقه داستانک نویسی (داستان کوتاه) شروع شده.
خوشحال میشم اگه به وبلاگ ما سری بزنی و در مسابقه شرکت کنید.
جوایز ویژه و نفیسی داریم.
برای اطلاعات بیشتر به www.jamedadi-mehr.blogfa.com مراجعه کنید.

آناهیتا چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.presentofgod.blogfa.com

اخی اشتباه قبلی موردی بوده؟!!!!!!...یاد اون موقع هایی افتادم که معلم نمره هامونو که زیاد میداد صدامون در نمیومد ولی وای به حال روزی که 0.25 کم میداد!!!!!!!!!!!

elahe پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.shamsia.blogsky.com

سلام دوست گرامی داستاناتون خیلی قشنگن
من الهه هستم لطفا در صورت تمایل در تبادل لینک در قسمت نظرات نام وبلاگ خود با نام لینک را قرار دهید و اگر مایل بودید من را به اسم فقط adsl دارا برن تو لینک کنید
با تشکر مدیر وبلاگ elle
www.shamsia.blogsky.com

[ بدون نام ] جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

عالی بود! مر۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد