داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

جراح و تعمیرکار

روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش آن را به تعمیرگاهی برد!
تعمیرکار بعد از تعمیر به جراح گفت: من تمام اجزا ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را کامل باز می کنم و تعمیر میکنم! در حقیقت من آن را زنده می کنم! حال چطور درآمد...

سالانه ی من یک صدم شما هم نیست؟!

جراح نگاهی به تعمیرکار انداخت و گفت : اگر می خواهی درآمدت ۱۰۰برابر من شود اینبار سعی کن زمانی که موتور در حال کار است آن را تعمیر کنی!

نظرات 7 + ارسال نظر
behnaz چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.sweetinformation.mihanblog.com

واقعا وبلاگ جالبی داری

آمیس چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام دوست من . مطالب خوب و ارزنده ای گذاشتی. اولین باره که از وبلاگت دیدن کردم. براتون آرزوی موفقیت دارم.

sama جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام .جالبه!

علی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

جالب بود

لنا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://moonlight62.blogfa.com

[جالب بود
مرسی

hamid یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

damet jiz

emma.w چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

ببخشید میشه بگید دقیقا منظور دکتر چه بود ؟
منظورش این بود که من بدن ادم ها رو در حالی که کار میکد خوب میکنم؟
ولی به هر حال خیلی ممنونD:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد