داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

سخنی با خوانندگان عزیز داستانک

سلام، امیدوارم که روزگارتان به کام باشد و دل تان شاد.

اول از همه از اینکه دیر به دیر می رسم که داستانک را برای شما به روز کنم، شرمنده ام.


دوستان  خیلی زیاد در کامنت ها از من می خواهند که منبع داستانک ها را هم بگذارم، من به چند دلیل اینکار را انجام نمی دهم، اول اینکه اصولا اغلب داستانک ها بدون منبع هستند، یعنی به صورت زبان به زبان دنیا را گشته و به ما می رسند. اما دلیل مهم تر این است که آیا واقع منبع داستانک ها مهم است؟ دانستن این منبع چه مساله ای را حل می کند؟ 

به نظر من مهم لذت ی ست که ما از خواندن این داستانک ها می بریم، و حس خوبی که چند دقیقه ای از زمان ما را در معنی پر می کند و ما را در فکر فرو می برد.

گاه مسبب آن می شود که تلاشی آغاز شود 

گاه بدانجا ختم می شود که قهری آشتی شود، 

گاه حتی رنگی به زندگی می دهد و یا بودن را آسان تر می کند. 


برای من، مهم فقط یک چیز است، شما از خواندن داستانک لذت ببرید، گاه لبخند بزنید و گاه شاید اشکی بر گونه هایتان بغلتد.


همین به همین سادگی


حمید


نظرات 39 + ارسال نظر
ashkan چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ق.ظ

سلام
اقا ما را گرفتی ها
این چه سایتی که مارا معتاد کرده . هرجا رفنم برای ترک اعتیاد از این سایت پیدا نکر دم
مزاح بود
دمت گردم خدایش بیشتر داستانهایش را خواندم
و در تنهایی که زندگی می کنم گل خنده بر لیانم جاری شد
شاد و پیروز باشی

فرهاد جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ق.ظ

سلام آقا حمید گل
ممنون از بابت مطالب زیبا و پرمحتوایشان
دوست عزیز برا من که مهم نیس منبع داستانها کجاست
مهم این هستش که مطالب خیلی زیبایی رو تو سایت میزاری و من ممنونم
بعضی از داستانها هستند با آنکه هزار بار خوانده ام ولی باز هم برام همون تازگی اولین بار خواندنش هست

ممنون و خدا قوت

ساماریم جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

ممنون از داستان های خوبتون!لطفا داستان های بیشتری بزارید

امیر شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

مرسسسسسسسسسسسسسسسسی داری اسیدی

علی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

هرز گاهی وب شما رو دنبال میکنم . خیلی خوبه . جاه داره یه خدا قوت و خسته نباشید به شما بگم....

BLUEEYE چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ http://GADOGAR89.PARSIBLOG.COM

سلام وبلاگتون هم خیلی خوبه هم پر از داستان
تنهایی ادمارو پر میکنه ..
من هم باهاش خندیدم
هم گریه کردم
و هم کلی متحول شدم
ممنون بابت مطالب قشنگتون

یکی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

شما از خودتون داستان در میارید ؟

زهره چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

dastanato0n aaaliiiyeee dasteto0n dard nakone faghat zo0d zo0d b ro0z konin ma kheili montazerim :)

یادداشت های اهلی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://azamahli.blogfa.com

سلام. داستان های زیبایی مینویسی .با اجازه از چند تا از انها در وبم استفاده کردم.

shakenabat جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ http://shakenabat.blogfa.com

سلام آقا حمید من یکی از خوانندگان داستانک هستم و یک وبلاک نویس خیلی خیلی کوچیک در موقابل وبلاک شما اگر اجازه بدین یا اگر دوست داشته باشین یا اگر نیاز به کمک داشته باشین خوشحال میشم تو به روز کردن وبلاک کمکتون کنم اگر دوست داشتین اول به وبلاکم سر بزنید بعد جواب بدین واقغا میگم خوشحال میشم کمک تون کنم منونم اگر پیام منو بخونید و جواب بدین مرسی از اینکه همچین وبلاک قشنگی رو برای ما جوان ها به وجود اوردین

fateme جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://shahdokht787.blogfa.com

وب سایت خوبی که هیچ عالی دارید

نرگس یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام ممنون واقا عالیه داستانای بیشتری بزارید لطفا

فرشید بلنده شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.dezboy.persianblog.ir

درود
سایت بسیار جالبیه
ممنونم از شما
راسی یه سری هم به وبلاگ ما بزنید لطفاً ... توش داستان های کوتاه خودمومو میذارم
www.dezboy.persianblog.ir

علیرضا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.fun30t.ir

سلام
میتونم از مطالبت با ذکر منبع کپی بردارم

زارع سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://story24.ir

با سلام
ممنون از مطالب بسیار خوب شما
بنده از همکاران شما هستم
سلام خوشحال میشم ما رو با عنوان داستان کوتاه لینک کنید.

مریم سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

اما وظیفه ی هرکسی هست که وقتی صفحه ای رو با این بازدید فعال میکنه حتما منابع رو ذکر کنه ...چیزی که به وفور داره دیده میشه سرقت های ادبی هست و شاید با ذکر منبع نام اون نویسنده اثر در یادها ماندگار بشه و برای هر نویسنده ای این مهمترین بخش انتشار اثرش هست ....مسلما هیچ کس دوست نداره ایده اش سر زبانها بیفته و چه بسا به نام دیگری ....

محمد پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

داداش دمت گرم عجب وبیه ها!!!

رابی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://rabe20.blogfa.com

سلام خسته نباشید مطلبای بسیار زیبااست .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.منو با اسم کلبه رابی ثبت کنید.

sama جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

salam agha hamid. hamchenan peygire dastanakatun hastam. omid b inke shado sar boland bashid

ahmad سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام
به نظرمن ذکر منبع مهمه چون بعضی داستانها ممکنه روایت باشه و یا کسی جایی بخواد عنوان کنه و یا در تحقیقی بنویسه و اینکه بدونه این داستان برمیگرده به چند سال پیش و چیزهای دیگه...
ولی در حالت کلی اینکه شما نمیخواید منابع رو ذکر کنید به خودون مربوطه ولی من فکر میکنم دلیل اصلی این کار این است که میترسید بازدید کننده های وب شما کم شه
ولی خداییش داستان هاش خوبه
با تشکر فراوان

مهدیه سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
به وبلاگ ماهم سربزنsayebaraan.mihanblog.com

امیز پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام طرح کشوری وهمگانی ختم گروهی قران کریم
نیت : سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان
سهم شما هر هفته سه شنبه یک صفحه
نحوه عضویت : نام و نام خانوادگی خود رابه شماره سامانه (30002223300050) ارسال کنید
هر سه شنبه آدرس یک صفحه به شما پیامک خواهد شد.در ضمن هزینه ارسال پیامک کاملا رایگان است.لطفا اطلاع رسانی کنید.

...... چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.5040.ir/ayulduz

http://www.5040.ir/ayulduz

soheil دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

این داستانک رو میزار مبزار تو وبت:
چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهر دیگر حسابی به خوشگذرانی پرداختند. اما وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است.




بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کنند و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند. آنها به استاد گفتند: « ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرویمان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم ، به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم و ... »

استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند. چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند ، آنها به اولین مسأله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند ، سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 95 امتیازی پشت ورقه پاسخ بدهند که سوال این بود: « کدام لاستیک پنچر شده بود؟»!!!!

امیررضا باقری یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:47 ب.ظ http://AMOLRIKA.BLOG.COM

سلام واقعا عالی بود اگه می شه منو داخل لینکستانت بزار مرسی.
AMOLRIKA.BLOG.COM

یاسمین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://yasaminyasi.blagfa.com

بله منبع مهمه ما باید بدونیم که داستان رو کی نوشته و در ضمن اگه همه همین طور که شما می گید رفتار می کردند باید توقع داشت که وقتی کتابی چاپ میشه نباید نام نویسنده روی کتاب باشه ؟

سجاد حویزاویان شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ق.ظ http://w-tanz.blogfa.com/

باسلام وب زیبا و شایسته لینکی دارین
شما در وبلاگ یخمک لینک شدین در صورت تمایل ما رو هم لینک کنید..

ali چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.amoozande.com

salam sitetooon khobe ye manbaee dgam moarefi mikonam vase amoozeshi

www.amoozande.com

اناهیتا اصفهانی یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ق.ظ

وبلاگ بی نهایت زیبایی دارید و منبع داستان ها خیلی ضرورتی نداره!!!!!!!!!!!!!
من تقریبا تمام داستان هاتون رو خوندم و برای خودم خلاصه نویسی کردم
جیگرتو گاز گاز ترووووووووووووووووو خدااااااااااااااااااااا حمید جان اپ کن لطفااااااااااااااااااااااا

مسعود چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ

خیلی عذر میخوام من بسیاری از داستانک هایی که خودم نوشته بودم رو اینجا دیدم با کمی تغییرات یا خوده متن که با نام کسی دیگه به ثبت رسیده
تو این دنیا هر چیزی باید تهش یه منبع درست زده بشه

ما متاسفانه دسترسی به منابع نداریم

sara چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام...
این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. حتما بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظرباش...

حمیده شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ق.ظ

چقدر تاثیر گذار حرف میزنی/ بابت داستان ها ممنون.............

محمد جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ق.ظ

خیلی سر نمی زنم دیر به دیر میام ولی
همون چند لحظه ای که میام دوست دارم
کل داستاناتونو بخونم
ممنون!

علی جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ب.ظ

خیلی از شما متشکرم

شکوه سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ http://hanyesoul.blogfa.com

مرسی.
داستانهای قشنگی میزارید.

محمدی یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.yaremehraban313.blogfa.com

واقعا کارتون عالیه ، من برای نشریه مون احتیاج به چند داستان آموزنده زیبا در سطوح سنی مختلف میگشتم تا با این سایت آشنا شدن و خدا رو شکر تونستم استفاده لازم رو ببرم.

پردیس یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام ممنون بابت وبلاگ خوبتون

یوسف سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام شما اهل کجایید؟

نادیا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:44 ب.ظ

واقعا لذت بردم واستفاده کردم
مرسی
خداقوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد