داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

اشتباه فرشتگان

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود .
پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید : جاسوس می فرستید به جهنم!؟....

از روزی که این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنمیان را هدایت می کند و...
حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است: با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://dardodarman.blogfa.com/

سلام
استفاده کردم
شما لینک شدید.
خوشحال میشم در سایت شما لینک شوم.
یا علی

فرزاد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام خوبی. من زیاد به سایتت سر می زنم ولی نظر نمی دم. دلگرم باش من هستم حتی بی نظر

جوجه تیغی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

عالی بود دست مریزاد

سحر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.......!!!!!!!!!!!

مهدا شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام خیلی زیبا بود منم مثل آقا فرزاد زیاد به سایتت سر میزنم شاید بشه گفت هر روز اما اهل نظر دادن نبودم امید وارم ازاین به بعد وقت کنم ولی همیشه و هرروز برات آرزوی سلامتی میکنم
امید وارم همیشه شاد و خوشحال باشی آقا حمید

فاطمه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

عجججججججججججججججججججب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد