داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

خدا را شکر...

خدا را شکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم . این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است.
خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است.این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند.
خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم. ..

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.
خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.
خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم.
خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن.
خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم.
خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم.
خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.
خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.
خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم. 


شکر شکر خدا را شکر

نظرات 12 + ارسال نظر
اناهیتا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.presentofgod.blogfa.com

خیلی قشنگ بود....کاش هممون با این دید قشنگ به همه چیز نگاه کنیم.

هستی پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

بی نهایت پیرا و دلچسب و چسبناک!
خدا را شکر

سپاس

دکتر احمد جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

خدا رو شکر که این داستان تموم شد و این یعنی هر شروعی پایانی دارد

یلدا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

خیلی قشنگ بود آدمو امیدوار میکنه...

ناشناس جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

خاک بر سر من که این قدر از همه چی می نالم!

بدبین دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

خداروشکر که یارانه ها کاملا!! هدفمند شد.این یعنی مردم ایرا ن در رفاه کامل به سر میبرند!!!!!خدارو شکر من میتونم نظرمو در اینجا بگم. این یعنی ما کاملا آزادی بیان داریم.(بدون علامت تعجب).خدارو شکر که مدیر اداره دولتی ما خیلی ظالم ونامرد است.این یعنی ما نظام اسلامی و عدالت گستروداریم.خداروشکر ما گرفتاریهای اقتصادی وخانوادگی واجتماعی زیادی داریم.این یعنی ما همیشه به یاد خدا خواهیم بود تا این مشکلاتمان را رفع کند.خدایاشکرت.هزاران مرتبه شکرت.

سما چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

بدبین حرف دل منو گفتی ایول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شمیم و شقایق پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی قشنگ بود....
خدا را شکر

مهدی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

این مطلب سالهاپیش درمجله بشارت به قلم خانمی به نام ناهید چاپ شده بود خوب است نام ایشان را درج می کردید

میم دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

خدارو شکر بابت همه چی

بانوی اردیبهشت یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

فوق العاده بود ....
خدارو شکر که منم با وبت اشنا شدم

گمنام جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام.عالی بود.یعنی با عینک خوشبینی به دنیا نگاه کردن.
یه کم بهم امید داد.منم کارم و از دست دادم، نمیدونم نشانه چیست؟
فقط میگم خدایا کمکم کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد