داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

رسید مژده که آمد بهار و مژده دمید...

باری دیگر

بهار آرام آرام زمستان سرد را به در کرد و با طنین عطر لطیف خود در سردی زمستان ... نسیم خوش رقص خود را در کوه ها و کومه ها و دشت ها و شهرها جولان داد ...

تا باز بگوید که پشت هر ابری آفتابی تابان است.


ضمن تبریک به شما خوانندگان عزیز داستانک

آرزو می کنم سال ۹۰ سالی سرشار از سلامتی، برکت، شادی، سرشاری و سرافرازی برای شما باشد.


با سپاس و درود

حمید

نظرات 14 + ارسال نظر
علی نادری دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://ghalamhayeabadi.blogfa.com

سلام
سال نو رو به شما شادباش عرض می کنم و امیدوارم که سال خوبی به همراه داشته باشید.وبلاگ بسیار مفیدی دارید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.اگه تمایل داشتید ما رو با نام باشگاه قلم های ابدی لینک کنید و اطلاع بدید تا شما رو لینک کنم.
برقرار باشید

هستی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ

حمید خان شمام 90 خوبی داشته باشین
سالتون پر از بهشت و سبز!

سحر چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

امیدوارم سال ۹۰ براتون سالی پر از موفقیت و خوشی باشه؛البته با یه عالمه داستانک خوب:) :) :)

مشاوره سنگ صبور سعا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://loloamany.pnuweblog.com

سال دیگری گذشت

تقویم کهنه را بستم

شناسنامه ام پیر شد

من اما کودک ماندم و

حساب زندگی

هرگز نیامد دستم

با همه ی این ها

سلام می کنم به بهار
یعنی که من هم هستم .

یه دوست خوب پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام
من از بیننده های پر پرو پا قرص سایتت هستم و از قصه هات خیلی خوشم میاد امید وارم سال خیلی خوبی داسته باشی همراه با قصه های شیرین و شاد
یه دوست خوب

سینا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

سال نو رو تبریک میگم

yalda جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام عید همگی مبارک....
www.ircloob.ir

مهرداد دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

عیدت مبارک
حمید جان چرا از داستانک هایی که واست می فرستم استفاده نمی کنی؟

ممنون مهرداد جان، با توجه به ارسال داستان های زیاد توسط خوانندگان داستانک به مرور از داستانک های شما استفاده خواهد شد.
سپاس از لطفت

ملینا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام سال نوتون مبارک من از طرفدار های سایتتون هستم تاحالا همه داستانک هاتون رو خوندم امیدوارم امسال بیشتر از اینها داستانک برامون بذارید!!!!!!!!!!!!!!!!!

bounty سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://ad-aty.blogfa.com/

سلام داستانک هاتون رو خوندم خیلی جالب بود.

شادی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://morvarid-eshghe

سلام خیلی قشنگه وبلاگتون

یلدا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام....
سایتتون واقع مهشره اما چرا اینقدر دیر به دیر داستانک میزارید؟
من روزی 40 بار سر میزنم اما....
شاید من خیلی پر توقعم اما سعی کنید تو سال جدید روزی 1 داستانک رو بذارید " ممنون میشم"

محمد چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید ممنونم بخاطر مطالب خوبتان

عباسی شاهکوه جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام با تبریک سال نو سایت خوب و جالبی دارید در سال جدید ارزوی سلامتی و سرشار از ایده های نو و تازه برای فکر خلاقتان دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد