داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

وب سایت گروهی داستانک

سلام، ظهر آدینه شما به خیر، روزگار به کام
همین بغل یه نظر سنجی برگزار کردیم با عنوان  "آیاداستانک به سایتی تبدیل شود که شما نیز بتوانید داستانک بگذارید؟" که تا الان 884 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و بیش از 85 درصد موافق این موضوع بودند، بر همین اساس به زودی زود وب سایت داستانک که این امکان رو به خوانندگان عزیز این سایت بده که خودشون نیز بتونن داستان بزارن، راه اندازی خواهد شد.

دوستانی که علاقمند در مشارکت در وب سایت داستانک هستند لطفا اسم، فامیل، تحصیلات، سن و آدرس ایمیلشون رو در بخش نظرات برای من بزاران، تا در سایت جدید براشون دسترسی داده بشه.

در ضمن اگه پیشنهادی، انتقادی، نظری برای سایت جدید داستانک دارین، لطفا در بخش نظرات برای من بزارین

پایدار باشد و سرفراز

داستانک


پی نوشت: تا کنون 15 نفر ثبت نام کردند،  تا کنون 32 نفر ثبت نام کرده اند، در فاز اول فقط به 77 نفر مجوز درج داستانک داده خواهد شد، در ضمن کامنت ها به خاطر درخواست خوانندگان چون شامل اطلاعات شخصی هست تائید نمی شه. لطفا دوستانی که فکر می کنند در هفته می تونن یه داستانک بزارن ثبت نام کنند.

نظرات 12 + ارسال نظر
حکیمه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

حکیمه فرج زاده
محصل پایه سوم دبیرستان
17 ساله
تبریک میگم و خیلی خوشحالم که تونستید این امکان رو برای ما فراهم کنید.
مرسی!!

loss جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

معین منصوری فرد
کارشناسی برق صنعتی
بیست سال
loss.maxim@yahoo.com
من اولین نفر هستم که می خوام داستان بزارم !!!!!!!!!!
خیلی ممنون !!!!!!!!!!!!
:)

مرتضی دینی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

mer30

علی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://honar-iran.vcp.ir

سلام

نام: علی

نام خانوادگی: طرهانی نژاد

تحصیلات: دیپلم تجربی

سن: ۱۸

آدرس ایمیل: fonuneali@yahoo.com

بنده تا حالا 25 تا داستانک نوشتم که دوتای اونو در جشنواره پایداری شرکت دادم.

با تشکر.

علی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://honar-iran.vcp.ir

سلام

چرا نظر منو تایید نکردید؟

نام: علی

نام خانوادگی: طرهانی نژاد

تحصیلات: دیپلم تجربی

سن: 18

آدرس ایمیل: fonuneali@yahoo.com

فرهاد پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

عشق بازی کار هر شیاد نیست این شکار دام هر صیاد نیست
عاشقی را قابلیت لازم است طالب حق را حقیقت لازم است
عشق از معشوق اول سر زند تا بعاشق جلوه ی دیگر دهد
تا بحدی که برد هستی از او سرزند صد شورش و مستی از او
شاهد این مدعی خواهی اگر بر حسین و حالت او کن نظر
روز عاشورا در آن میدان عشق کرد رو را جانب سلطان عشق
بار الها این سرم این پیکرم این علمدار رشید این اکبرم
این سکینه این رقیه این رباب این عروس دست و پا اندر خضاب
این من و این ساربان این شمر دون این تن عریان میان خاک و خون
این من و این ذکر یارب یاربم این من و این ناله های زینبم
پس خطاب آمد زحق کی شاه عشق ای حسین ای یکه تاز راه عشق
گر تو بر من عاشقی ای محترم پرده برکش من بتو عاشق ترم
غم مخور که من خریدار توام مشتری بر جنس بازار توام
هر چه بودت داده ای در راه ما مرحبا صد مرحبا خود هم بیا
خود بیا که میکشم من ناز تو عرش و فرشم جلمه پا انداز تو
لیک خود تنها نیا در بزم یار خود بیا و اصغرت را هم بیار
خوش بود در بزم یاران بلبلی خاصه در منقار او برگ گلی
خود تو بلبل گل علی اصغرت زودتر بشتاب سوی داورت

مینا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام.می خواستم عضو بشم تا بتونم تو سایت تون داستان بذارم. متشکرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خیلی جالب موفق باشید اسمم و.ب دیپلمم سنم 31

[ بدون نام ] شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

It was very good

خشایار ( وحید ) چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

من هم داستان های کوتاه زیادی دارم میخوام به اشتراک بزارم میشه منم عضو گروه بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

aseman چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام،جالب وزیباست.راستی حیفم اومد بزرگترین جشنواره ی داستان وداستانک حجاب وعفاف رو بهتون اطلاع ندم.می تونین آثارتونو تا15 مرداد درقالب wordباذکر مشخصاتتون به پست الکترونیکیab.ghalam@gmail.comبفرستید وجایزه بگیرید.شماره تماس برای اطلاع بیشتر:09157152553

فائزه جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام......
خسته نباشید
ببخشید،میخواستم بگم که یه سری افراد،تازه کار هستند و شاید نتونن درهفته یه داستانک بزارن...
فکر نمیکنید این شرط یک مقدار سخته؟!
اگه جوابمو بدین،خیلی خیلی خوشحال میشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد