داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

داستانک: داستان های کوتاه و آموزنده

برای دریافت دو وعده داستانک(صبح و عصر) در روز به dastanak.com@gmai.com یک ایمیل بزنید.

خودکشی

با تشکر از مهرداد

کالین ویلسون که امروز نویسنده ی مشهوری است،وسوسه ی


خودکشی راکه در شانزده سالگی به او دست داده بود،چنین توصیف میکند:

وارد آزمایشگاه شیمی مدرسه شدم و شیشه ی زهر را برداشتم....

زهر را در لیوان پیش رویم خالی کردم،غرق تماشایش شدم،رنگش را نگاه کردم
و مزه ی احتمالی اش را در ذهن ام تصور کردم.سپس اسید را به بینی ام نزدیک کردم، و
بویش به مشامم خورد، در این لحظه، ناگهان جرقه ای از اینده در ذهنم
درخشید..... و توانستم سوزش ان را در گلویم احساس کنم و سوراخ ایجاد
شده در درئن معده ام را ببینم. احساس اسیب ان زهر ان چنان حقیقی بود که
گویی به راستی ان را نوشیده بودم.سپس مطمئن شدم که هنوز این کار را نکرده ام.
در طول چند لحظه ای که ان لیوان را در دست گرفته بودمو امکان مرگ را مزه مزه میکردم،با خودم فکر کردم:اگر شجاعت کشتن خودم را دارم، پس شجاعت ادامه دادن زندگی ام را هم دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
سوگند چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

واقعا ما که اگه زهرو میدیم به هیچی فکر نمیکردیم جز اینکه بهش دست نزنیم .ای کاش به هر موضوعی و ......خوب خوب فکر کنیم ای کاش ش ش ش ش ش ش

آناهیتا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.presentofgod.blogfa.com

باریکلا توو ۱۶ سالگی چه عاقلانه فکر میکرده!!!

محمد مهدی رسولی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من برای ساخت یه فیلم کوتاه زیر 120 ثانیه نیاز به یه ایده یا داستان دارم.موضوعش تفاوتی نداره
ممنون می شم اگه راهنماییم کنید
با سپاس فراوان

هستی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

بله. بی شک!

سپاس

تینا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

افرین به تو کارت عاقلانه بوده ولی اگر من جای تو می بودم قطعا شیشه ی زهر را سر می کشیدم

خلوت دل جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

جالب

ارغوان شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

چه منطقی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد